Blodprov och EKG

Imorgon ska jag till sjukhuset för att göra EKG och ta en hel massa blodprov. Jag har inte haft så stora problem med det förut, men efter att ha tagit så många blodprover i mitt enda bra blodkärl så har det blivit massa ärrbildning i det och därför gör det ONT när de sticker mig nu för tiden. Det går inte att få tag i mina andra blodkärl, utan det är bara detta som går att sticka i... Jag hoppas att de på något mirakulöst sätt kan hitta ett annat kärl att sticka i imorgon, annars kommer jag nog gråta en skvätt.


Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jobbigt när man är svårstucken. Hoppas det gick bra iaf.

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Avslutas 27/4. Delta gärna: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

2013-04-25 @ 21:01:37
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levalangre.blogg.se

Denna blogg heter Leva längre, eftersom det är vad den handlar om. Den handlar om mitt val att genom en GBP-operation få tillbaka mitt liv från fetman. Mitt val för att kunna leva ett långt och aktivt liv med min sambo och mina två barn.

RSS 2.0