Fem kilo

Igår hann jag inte skriva något, jobbade hela dagen 9-17 och när barnen väl hade somnat så la jag mig på soffan och orkakde inte röra en muskel. Idag är Elliot hemma med mig då han varit hostig och snorig och sovit dåligt. Jag har fått veckans tre journaler skrivna och nu ska jag sätta mig och försöka plugga in veckans termer. Jag förstår inte hur sjutton jag ska få dem att fastna tills imorgon, just nu så är det helt grötigt i hjärnan och jag får verkligen inte in någonting. Jag läser samma ord om och om igen och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få orden på plats därinne. Jag får väl helt enkelt ställa in mig på ett omprov...
 
Jag tror det är energibristen som gör att min hjärna stänger av för att jag överhuvudtaget ska orka vara vaken. Kroppen är ju inte riktigt van att ligga på 800 kcal om dagen. Jag får muntra upp mig med att dessa nio dagars diet har resulterat i nästan fem kilo minus på vågen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levalangre.blogg.se

Denna blogg heter Leva längre, eftersom det är vad den handlar om. Den handlar om mitt val att genom en GBP-operation få tillbaka mitt liv från fetman. Mitt val för att kunna leva ett långt och aktivt liv med min sambo och mina två barn.

RSS 2.0