Sparrissoppa

Modifasts sparrissoppa är förvånansvärt god, och en sådan har jag nu fått i mig till lunch. Jag har fått tillbaka lite energi, så nu har jag skrivit mina insändningsuppgifter för denna vecka och jag ska nu ge mig på diktaten. Har även skrivit färdigt orden till veckotentan, nu ska de bara sätta sig också. Efter jag har skrivit klart diktaten ska jag krypa ner och sova en liten stund, för pigg är jag inte. Men jag avskyr att ligga efter och även om allt inte ska vara klart förrän imorgon så blir jag stressad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

levalangre.blogg.se

Denna blogg heter Leva längre, eftersom det är vad den handlar om. Den handlar om mitt val att genom en GBP-operation få tillbaka mitt liv från fetman. Mitt val för att kunna leva ett långt och aktivt liv med min sambo och mina två barn.

RSS 2.0